יום ראשון, 25 בינואר 2009

גיימפרו, הם מצליחים, אבל לא שווים כלום.


בדרך כלל אני קונה מגזיני גיימינג שמגיעים לחנויות סטימצקי, בזמן האחרון סטימצקי התחילו לצמצם במגזינים שפשוט לא הולכים, הרי אין לזה ביקוש וזה גם יקר, למשל מגזיני PSM יכולים להגיע ל 150 ש"ח אם אני זוכר נכון ומגזינים פשוטים ללא דיסקים ותוספות עולים לנו 60 ש"ח מינימום, אבל זה איכשהו מוצדק, הם מביאים את זה מחו"ל בזמן המדוייק, זה מגיע לחנויות מהר, כמה ימים בודדים אחרי צאת המגזינים בארצות הברית, אז בעקבות הקיצוצים האלה שיבוא המגזינים היום היה בסטימצקי רק גיימפרו, קניתי אותו, אז למה כתבתי בכותרת שהם לא שווים כלום?...


זה למה:


  • בחזית המגזין כתוב "סדרת המשחקים מספר אחת חוזרת עם 2 משחקים חדשים מדהימים" הם מתכוונים להיילו, מי החליט שהיא הסדרת משחקים הכי טובה?...הם הציגו את זה כעובדה וזה מעצבן.

  • בעמודים הראשונים ניתן לראות תמונות ממשחקים וניתן לראות שקול אוף דיוטי 5 מוצג כמשחק שלא הגיע לווי והדי אס, ניתן גם מיד להבחין שיש 2 תמונות של פיינל פאנטזי 13 ובתמונה אחת צויין שהמשחק מגיע לבוקס, בשניה לא.

  • משחק השנה לדעתם הוא ליטל ביג פלאנט שנחשב לדעת רבים משחק מאכזב, משחק הנה של הווי הוא NMH, אפשר להבין, אבל כשאחריו ניצב סמאש זה מבאס, כשאחרי סמאש ניצב לו ווי פיט זה כבר קוטל את כל מה שהם יכתבו, אבל הכי הכי מעצבן ומראה מה הם באמת שווים זה העובדה שהם הכתירו את פאטאפון למשחק הנייד הכי טוב ומיד אחריו גוד אוף וור, WTF?...גוד אוף וור נייד?...אני לא רואה את עצמי משחק גוד אוף וור באוטובוס בנסיעה של כמה דקות.

  • רייגר מקבל 1.5 מתוך 5 ואולי זה בסדר, פשוט עוד לא שיחקתי, את ותו ציון מקבל משחק המכות של קאסלווניה לווי, משחק הפוקימון רנג'ר החדש מקבל ציון של 2.5 מתוך 5 וכל אלה רק מראים את חוסר האובייקטיביות שלהם, אלה ציונים מוגזמים והם אומרים שהמשחקים האלה חסרי פאן לחלוטין, בקיצור, כמעט כל מה שקשור לנינטנדו נקטל כאן וכל מה שקשור לפס360 מתקבל כאן בברכה.

אז זהו, זה בעצם מגזין של פאנבויים של פס360 וכאלה ששונאים את נינטנדו או משהו בסגנון, חבל, אני לפחות יודע שאני בחיים לא קונה את הזבל הזה שוב.

2 תגובות:

  1. אתה צודק, אבל אנשים לא משחקים בפספ רק בנסיעה של כמה דקות.. זאת כבר הגזמה.

    השבמחק
  2. בבחירת "המשחק הנייד" אמור להיות משחק נייד, בקיצור זה ברור שהם פאנבויאים.

    השבמחק